Щодня ми з вами здійснюємо покупки. Хтось підходить до цього процесу більш ґрунтовно, складає список необхідного, купує лише перевірені товари та не звертає уваги на рекламу. Принаймні, думає, що не звертає. Інші просто заходять до магазину та купують те, що їм подобається. Ці дві категорії покупців такі різні й водночас такі однакові. Як би ми не намагалися не занурюватися у світ реклами, вона щільно зайняла навколишній простір. І навіть найлогічніший та обдуманий вибір товару спричинений кропіткою роботою команди маркетологів. І ось один із них, Філ Барден, вирішив привідкрити завісу таємниці світу реклами та продажів. У своїй книзі «Код зламано. Або Наука про те, що змушує купувати» він детально розкладає причини того, чому біля деяких поличок у крамниці ми автоматично тягнемося до гаманця і на 100% впевнені, що нам необхідно придбати саме цей товар.
Не дивлячись на те, що Філ є маркетологом з багаторічним стажем, а тому в своїй книзі оперує професійними термінами, книга є досить легкою для сприйняття. А велика кількість кольорових ілюстрацій візуально пояснює кожне слово автора. Ці товари добре відомі всім споживачам, однак Філ відкриває їх з іншого боку. Барден стверджує, що «нейрологія купівельних рішень зводиться до такої рівності: чиста вартість = задоволення – біль. Що вище значення чистої вартості, то вища ймовірність здійснення покупки». І ось перед вами вже не звичайна кава, а кропітка довготривала робота цілого десятка спеціалістів.
Читати чи не читати книгу – вирішувати тільки вам.
Та не допускайте, щоб робота маркетологів (нехай і якісно виконана) диктувала вам вибір покупок у магазині.
Автор відгуку: Анастасія Козак
Коментарі