Віртуальна довідкова служба
Педагогіка
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела:
1. Зінченко Г. Виховна година на тему "Подорож до країни Доброти" // Початкова школа. - 2005. - N1. - С. 41-44.
2. Ладивір С. Перші уроки добра // Дошкільне виховання. - 2008. - N12. - С. 5-7
3. Гугнина О.В. Диалог добра и зла: реализация герменевтического метода // Преподавание истории в школе. - 2009. - N4. - С. 31-33
4. Земесова Г.А. Дерево добрых дел: что такое хорошо и что такое плохо? // Книжки, нотки и игрушки для Катюшки и Андрюшки. Библиотека "Бибинформ".- 2009. - N8. - С. 39-45
5. Тутова С. Про силу добра, силу волі та силу розуму : цикл тренінгових занять для учнів 4 класу // Психолог. Сер. Шкільний світ : всеукр. газ. для вчителів. - 2010. - N20. - С. 17-21
Шановний користувач, в фондах нашої бібліотеки є такі книги та періодичні видання:
1. Народна педагогіка: світовий досвід / Уклад. А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання-Прес, 2003. - 134 с.
2. Васильцова З.П. Мудрые заповеди народной педагогики : заметки журналиста. - М. : Педагогика, 1988. - 157 c.
3. Потапчук Т. В. Виховні можливості народної педагогіки // Педагогіка і психологія. - 2007. - N3. - С. 73-80.
4. Ликов В. Народна педагогіка в теорії та практиці В. О. Сухомлинського // Рідна школа. - 2008. - N9. - С. 19-21.
5. Бабій І. Народна педагогіка про виховання підростаючого покоління (історичний аспект) // Рідна школа. - 2008. - N11. - С. 74-76.
А за книгою Коротєєва В.О. Науково-педагогічні основи вивчення української народної педагогіки в вузі.- Миколаїв, 1994, рекомендуємо звернутися до сайту Миколаївської бібліотеки www.reglibrary.mk.ua
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела та запрошуємо до нашої книгозбірні для більш детального ознайомлення з фондами.
1. История педагогики / ред. М. Ф. Шабаева. - М.: Просвещение, 1981. - 367 c.
2. История советской дошкольной педагогики : для пед. ин-тов / сост. Е. А. Гребенщиков. - М.: Просвещение, 1980. - 447 c.
3. Константинов Н.А. История педагогики. - М.: Просвещение, 1974. - 447 c.
4. Народное образование в СССР : 1917-1967 / Ред. Кашин М.П. - М.: П Просвещение, 1967. - 543 c.
Валеологічне виховання у процесі навчання молодших школярів.Дуже дякую!!!!!!
Шановний користувач! Пропонуємо Вам опрацювати такі джерела:
Бібік Н., Коваль Н. «Основи здоров'я» в початковій школі: методичний коментар // Початкова школа, 2005. – №10. – С. 42–48.
Богданов Г.П. Школьникам здоровый образ жизни (внеурочные занятия с учащимися по физической культуре). – М.: Физкультура и спорт, 1989. -192 с.
Боднарчук Г. Фізіологічні основи здоров'я людини // Біологія. Шкільний світ. – К., 2006. – №23–24. – С. 1–64
Шиян, Б. М. Методика фізичного виховання школярів : (практикум): навч. посіб. для студ. фізк. фак. пед. ін-тів та ун-тів. - Л. : Свiт, 1993. - 184 c.
1. Критерії можливостей форм колективної творчої роботи вчителя з учнями.
2. Напрями і форми соціально-виховної роботи класного керівника.
3. Вплив сучасного керівника початкової школи на ефективний соціалізуючий процес дитини.ДУЖЕ ДЯКУЮ ВАМ!!!!!!!
Шановний користувач! Пропонуємо такі джерела:
Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя // Рідна школа. - 2007. - N9. - С. 28-31
Приходченко, Катерина. Створення творчого освітньо-виховного середовища в школі // Директор школи. Сер. Шкільний світ. - 2009. - N7(лют.). - С. 3-10
Бовкунова, Ніна. Способи розвитку творчої активності учнів // Сучасна школа України. - 2009. - N6(черв.). - С. 29-35
Жерліцин, Сергій. Розвивати творчість молодого вчителя // Краєзнавство, географія, туризм. Шкільний світ. - 2010. - N2(січ.). - С. 7-12
Воронюк І.В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів // Обдарована дитина. - 2010. - N4. - С. 2-6
Бачинська Є. Класний керівник: почесний обов'язок чи професія? // Рідна школа. - 2005. - N11. - С. 24-25
Павленко О. Сучасна робота класного керівника // Відкритий урок. - 2009. - N1. - С. 61-63
Також звертаємо Вашу увагу на те, що за правилами один запит має містити в собі одне запитання.
Шановний користувач, рекомендуємо такий список літератури:
Антонець М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського // Рідна школа. - 2006. - N9. - С. 7-10
Бондар Л.С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В. О. Сухомлинського // Педагогіка і психологія. - 2006. - N3. - С. 13-18
Гергуль С. Організація самоосвітньої діяльності вчителів Павлиської середньої школи // Рідна школа. - 2005. - N6. - С. 44-47
Федяєва В.Л. Педагогічна система В. Сухомлинського : навч.-метод. посіб. - Херсон : Вид-во ХДУ, 2006. - 144 с.
Шановний користувач! Радимо Вам опрацювати наступні джерела:
1. http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/11/statti/vitebska.htm - Вітебська П.В. Педагогічний оптимізм як предмет професійного самовиховання сучасного вчителя.
2. http://revolution.allbest.ru/pedagogics/00055346_0.html - Самовоспитание будущего учителя.
3. http://www.pedlib.ru/Books/1/0075/1_0075-60.shtml - Сластенин В.А. и др. Педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. - М.: Издательский центр "Академия", 2002. - 576 с. (полный текст). § 3. Профессиональное самовоспитание учителя.
4. http://sitebeta.ksu.ks.ua/Default.aspx... - Л.В.Бабіч, Г.М.Кондратенко. Основи педагогічної майстерності. Навчальний посібник для студентів педагогічних університетів. (повний текст, зміст у правому меню).
5. http://referat.repetitor.ua/... - Антропологічний аспект як сучасний підхід у формуванні професійно - педагогічної готовності в системі самовиховання майбутнього вчителя.
6. http://ebk.net.ua/Book/pedagogics/volkova_pedagogika/part2/2405.htm - Волкова Н.П. Педагогіка. - К.: "Академія", 2001. (повний текст). Розділ 2. Теорія виховання. 2.4. Методи виховання. Методи самовиховання.
7. http://www.lib.ua-ru.net/inode/9915.html - Система професійного самовдосконалення вчителя хімії середньої школи. Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.С. Прокопова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.
8. http://www.referado.com/referat.php?id=6651 - Професійне самовиховання вчителя фізичного виховання.
9. http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&n=78&c=1876 - О.Кваша. Особливості усвідомлення майбутніми педагогами соціальної відповідальності (самовиховання відповідальності у майбутнього педагога).
10. http://psyh.kiev.ua/... - Колодич Т.М. Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою.
11. http://revolution.allbest.ru/pedagogics/00022616_0.html - Велика добірка рефератів з самовиховання.
Шановний користувач! Пропонуємо таку літературу:
Семчук У. Білінгвізм як термін і двомовність як гасло: фактори впливу на вибір мови і на мовну політику // Урок Української. - 2007. - N2/3. - С. 4-8
Масенко Л. Українська соціолінгвістика: історія, стан, перспективи // Українська мова. - 2007. - N1. - С. 3-19
Пономарева В.С. Семиотический аспект лексического смешения, или интерференции // Филологические науки. - 2007. - N5. - С. 77-85
Мельник Т. Зрозуміти двомовну особистість: соціолінгвістичний аспект сучасного білінгвізму // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - N10. - С. 10-17
Авдєєва І. Психологічні аспекти двомовності та двомовної освіти: за і проти // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - N10. - С. 18-23
Боянжу М.Г. Обучение родному и иностранному языку в семье, детском саду и начальной школе (проблема билингвизма) // Печатное слово. - 2007. - N3. - С. 54-63
Нікольська Н. Від розмаїття - до взаєморозуміння: білінгвізм у середній освіті як спосіб інтеграції учнів у європейський полікультурний соціум // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2008. - N3. - С. 110-119
Савойська С. Українсько-російський білінгвізм як конфліктогенний фактор мовно-політичного протистояння // Політичний менеджмент. - 2010. - N3. - С. 75-81
Воспитание психологических черт личности младших школьников на уроках физкультуры в начальных классах.Заранее СПАСИБО!!!!!!!!!!!!!!!
Уважаемый пользователь! Советуем Вам ознакомиться с такими источниками:
Дубогай О. Д. Навчання в русі : здоров"язберігаючі пед. технології в почат. шк. К. : Шк. світ : Л. Галіцина, 2005. - 111 с. : табл.
Дубогай О.Д. Фізкультура як складова здоров'я та успішного навчання дитини - К. : Шк. світ : Л. Галіцина, 2006. - 126 с. : табл
Павелків Р.В. Дитяча психологія: навч. посіб. / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало ; ред. В. П. Мусійченко. - К. : Академвидав, 2008. - 432 с.
Помиткін Е.О. Психологічне забезпечення духовного розвитку дитини : програми роботи з дітьми від 5 до 18 років / Е. О. Помиткін ; редкол: Т. Червонна та ін. - К. : Шк. світ, 2008. - 128 с. : рис., табл., портр.
Остапенко О. Фізичне виховання молодших школярів під час позакласної роботи // Початкова школа. - 2006. - N1. - С. 61-63
Марченко С.І. Вікові особливості фізичного розвитку молодших школярів // Теорія та методика фізичного виховання. - 2006. - N6. - С. 9-14
Ротерс Т.Т. Духовний розвиток особистості школяра у взаємодії фізичного та естетичного виховання // Теорія та методика фізичного виховання. - 2006. - N6. - С. 15-17
Білова В. З досвіду викладання фізичної культури в початковій школі // Фізичне виховання в школі. - 2007. - N1(січ.-лют.). - С. 32-35
Чернявський М. Рекреаційно-оздоровчі технології у процесі фізичного виховання молодших школярів / М. Чернявський, О. Андрєєва // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2007. - N3. - С. 30-33
Остапенко, Олександр. Фізичне виховання учнів у системі "родина-школа" // Початкова школа. - 2008. - N11. - С. 47-50
Кравченко, Любов. Вплив різнобічного фізичного виховання на розвиток фізичних і моральних якостей учнів // Здоров'я та фізична культура. Шкільний світ. - 2009. - N9(берез.). - С. 1,3-6
Матвіїшина, Тетяна. Розвиток фізичних якостей як складова особистісного вдосконалення учнів // Фізичне виховання в школі. - 2009. - N1. - С. 37-41
Здоров'я та фізична культура. Початкова школа // Здоров'я та фізична культура. Шкільний світ. - 2009. - N30(жовт.). - С. вкладка
Купрій, Валерій. Спортивні свята в молодшій школі [Текст] / В. Купрій // Початкова освіта. - 2010. - N18(трав.). - С. 5-8
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела та запрошуємо до нашої книгозбірні для більш детального ознайомлення з фондом.
1. Деркач А.А. Педагогика и психология деятельности организатора детского спорта. - М. : Просвещение, 1985. - 335 c.
2. Тер-Ованесян А.А. Педагогика спорта. - К. : ЗДОРОВ'Я, 1986. - 204 c.
3. Бастун Н. "Педагогіка тренування" як засіб соціалізації осіб з інтелектуальною недостатністю // Соціальна психологія. - 2007. - N6. - С. 173-180
4. Євтушевська Н. Формування почуттів та морально-вольових якостей у спортсменів // Рідна школа. - 2010. - N3. - С. 67-69
5. Дьякова Е.Ю. Медико-биологические дисциплины в подготовке спортивного педагога // Теория и практика физической культуры. - 2008. - N 10. - С. 32-34.
Шановний користувач! Радимо Вам ознайомитись з такими джерелами:
1. - "Педагогічна бібліотека". Ресурс являє собою добірку літератури з педагогіки, її прикладних галузей, а також наук медичного та гуманітарного циклов, що мають відношення до виховання та навчання дітей. Фонд електронної бібліотеки постійно поповнюється та оновлюється.
2. - Електронна бібліотека "Іnfo-library". Розділ "Педагогіка. Історія педагогіки".
3. - Сайт, присвячений педагогічним дисциплінам. Тут можна знайти як матеріали,
необхідні для підготовки до занять та іспитів, так і додаткову інформацію, яка може бути корисною для майбутніх педагогів.
4. - Бібліотека "bookZ". Пошук за ключовим словом "педагогика".
5. - Пошукова система повнотекстових книг. За запитом "педагогика" пропонує близько 220 видань.
Шановний користувач! На жаль, повного тексту видання "Людина і світ: Підруч. для 11 кл. загальноосв. навч. закл. / Л.В. Губерський, В.Г. Кремень, А.О. Приятельчук та ін.; За ред. Л.В. Губерського. - 3-тє вид., перероб. і доп. - К.: Знання, 2007. - 350 с." в мережі Інтернет не знайдено. Ви можете замовити його .
Шановний користувач! Каталогу статтей журналу "Зарубіжна література в школах України" не існує. Запрошуємо до бібліотеки для ознайомлення з номерами цього журналу. Перелік всіх статтей друкується в №12 кожного року.
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела та запрошуємо до нашої книгозбірні:
1. Жданович Ю. Пластові ігри у дозвіллі школярів // Завуч. Шкільний світ. - 2007. - N35. - С. 12-16
2. Корисне дозвілля: на допомогу вихователя літнього оздоровчого табору // Початкове навчання та виховання. - 2009. - N14/15. - спецвипуск
3. Кобзєва О. І. Весела Мозаїка: організація змістовного дозвілля в оздоровчому закладі // Виховна робота в школі. - 2009. - N4. - С. 52-55.
4. Воловик А.Ф. Педагогіка дозвілля. - Х. : ХДАК, 1999. - 332 с.
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела:
1. Назаренко Л. Шляхи розвитку взаємодії сім'ї та школи // Шлях освіти. - 2005. - N1. - С. 33-37.
2. Шленська І. Співпраця сім'ї та школи у вихованні дітей // Завуч. Шкільний світ. - 2005. - N32. - С. 14-15.
3. Виноградова Т.В. Співпраця сім'ї та школи на сучасному етапі // Виховна робота в школі. - 2006. - N2. - С. 2-34.
4. Міляєва В. Взаємодія сім'ї і школи як психолого-педагогічна проблема // Соціальна психологія. - 2006. - N6. - С. 141-146
5. Сабан З. Родинна педагогіка та робота з батьками // Початкова освіта. Шкільний світ. - 2008. - N10. - С. 3-6
6. Бойко Н. Сім'я і школа: секрети ефективної співпраці // Психолог. Шкільний світ. - 2009. - N34. - С. 22-27
7. Гімла К. Співпраця школи і сім'ї у вихованні школяра // Початкова освіта. Шкільний світ. - 2009. - N42. - С. 18-20
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела та запрошуємо до нашої книгозбірні:
1. Жданович Ю. Пластові ігри у дозвіллі школярів // Завуч. Шкільний світ. - 2007. - N35. - С. 12-16
2. Корисне дозвілля: на допомогу вихователя літнього оздоровчого табору // Початкове навчання та виховання. - 2009. - N14/15. - спецвипуск
3. Кобзєва О. І. Весела Мозаїка: організація змістовного дозвілля в оздоровчому закладі // Виховна робота в школі. - 2009. - N4. - С. 52-55.
4. Воловик А.Ф. Педагогіка дозвілля. - Х. : ХДАК, 1999. - 332 с.
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела та запрошуємо до нашої книгозбірні:
1. Кіян О. Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен // Рідна школа. - 2009. - N8/9. - С. 32-35.
2. Ольшанська Н. Спілкування педагога з батьками // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2007. - N10. - С. 32-37.
3. Полякова О. Організація роботи з батьками молодших школярів у сучасному закладі освіти // Сучасна школа України. - 2010. - N1. - С. 92-94.
4. Петрова В. Культура сімейного дозвілля як соціально-педагогічний феномен // Рідна школа. - 2007. - N7/8. - С. 19-22.
5. Сабан З. Родинна педагогіка та робота з батьками // Початкова освіта. Шкільний світ. - 2008. - N10. - С. 3-6
6. Кірієнко Т. Співпраця з родиною: семінар для педагогів // Дошкільне виховання. - 2006. - N10. - С. 7-9
7. Мартиненко С. Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів // Початкова школа. - 2010. - N3. - С. 59-61.
Шановний користувач! Радимо Вам переглянути такі джерела:
1. - Міністерство освіти і науки України: Дошкільна та загальна середня освіта. Інформаційні матеріали.
2. - На допомогу вчителю: Навчально-методичне забезпечення для вчителів з економіки.
3. - Перелік програм до річного планування з інформатики, географії, економіки.
А також звернутися за інформацією до методичного кабінету Вашого міського відділу освіти.
Шановний користувач! Пропонуємо Вашій увазі такі джерела:
Фасоля, Анатолій. Інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5-7 класах: системність і систематичність [Текст] / А. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2007. - N6. - С. 20-24
Луцишина О.Г. Формування активної читацької особистості засобами інтерактивних форм навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Г. Луцишина // Зарубіжна література в школі. - 2008. - N6(берез.). - С. 2-11
Нікішенко В.С. Технології інтерактивного навчання у викладанні зарубіжної літератури [Текст] / В. С. Нікішенко // Зарубіжна література в школі. - 2008. - N8. - С. 15-18
Фасоля, Анатолій. Прийоми інтерактивного навчання під час роботи з підручником української літератури у 5-7 класах [Текст] / А. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2008. - N4. - С. 29-32
Фасоля, Анатолій. Інтерактивне навчання: алгоритм вироблення рефлексивно-оцінювальних умінь [Текст] / А. Фасоля // Українська мова та література. Шкільний світ. - 2008. - N42(листоп.). - С. 6-13
Марцінко, Тетяна. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь [Текст] / Т. Марцінко // Українська мова і література в школі. - 2009. - N1. - С. 17-21
Шановний користувач! Пропонуємо таку літературу:
Аніскіна Н.О. Педагогічна підтримка обдарованості - К, 2005. - 128 с.
Туркот Т.И. Становление одаренной личности: психолого-педагогические аспекты – Херсон, 2006. - 136 с.
Коробова І. В. Природа та шляхи розвитку обдарованості учнів //Херсонський державний педагогічний університет. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. 32, ч. 1. – Херсон, 2002. - С.143-145.
Вельдбрехт, Е. А. Психолого-педагогическое сопровождение одаренных детей в общеобразовательной школе// Херсонський державний педагогічний університет. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. 26. - Херсон, 2002. - С.105-110.
Швидкий, В. О. Учитель для обдарованих дітей//Херсонський державний педагогічний університет. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип.11. – Херсон, 1999. - С.46-51.
Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень - Житомир, 2006. - 320 с.
Обдаровані діти. Діагностика та супровід - К., 2008. - 128 с.
