В основі будь-якої бізнес-моделі лежить ціннісна пропозиція, що описує переваги, які ваші послуги та товари дають споживачеві. Саме автори книги “Розробляємо ціннісні пропозиції: як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти” пропонують свій шаблон ціннісної пропозиції. Він дозволить розглянути всі аспекти складного процесу розробки і тестування нових продуктів та прийти до такого варіанту пропозиції, який виведе ваш бізнес у лідери ринку. У книзі наводиться безліч прикладів розробки та аналізу ціннісних пропозицій від найкращих світових компаній, що робить її практичним інструментом для бізнесу з будь-якої сфери.
Над виданням працювала ціла команда спеціалістів у сфері бізнесу:
Александер Остервальдер (Alexander Osterwalder) - основний автор видання.
Захоплений підприємець і лектор. Один із засновників Strategyzer - компанії, що створює програмне забезпечення призначене для стратегічного управління та оновлення. Доктор Остервальдер є винахідником шаблону бізнес-моделі, стратегічного інструменту для розробки, тестування, побудови та управління бізнес-моделями. Цим інструментом користуються такі компанії: Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, Lego та 3M. Він часто виступає з доповідями і лекціями у провідних світових компаніях та університетах по всьому світу, включаючи Стенфорд, Берклі, MIT, IESE та IMD.
Ів Піньє (Yves Pigneur) - професор менеджменту та інформаційних систем Лозанського університету. Читав лекції у різних навчальних закладах США, Канади та Сінгапуру. Часто виступає з доповідями про бізнес-моделі в університетах, великих компаніях, на зустрічах підприємців та міжнародних конференціях.
Алан Сміт (Alan Smith) — присвятив себе розробці нових методів дизайну та бізнесу у кіноіндустрії, на телебаченні, у пресі, у сфері мобільних систем та Інтернету. Є одним із засновників The Movement – міжнародного дизайн-агентства, що має відділення у Лондоні, Торонто та Женеві. Допомагав Алексу Остервальдеру та Іву Піньє у розробці шаблону ціннісної пропозиції та у створенні революційного дизайну книги «Побудова бізнес-моделей». Він один із засновників Strategyzer, де разом із приголомшливою командою однодумців працює над методиками та контентом, допомагає бізнесменам створювати те, що потрібно споживачеві.
Грег Бернарда (Gregory Bernarda) - мислитель, творець та координатор, що працює з людьми, командами та організаціями в галузі стратегії та інновацій. Допомагає небайдужим лідерам будувати майбутнє, яке працівники компаній, споживачі та спільноти зможуть сприймати як своє. Здійснював спільні проекти з такими компаніями та організаціями, як Colgate, Volkswagen, Гарвардська школа бізнесу та Capgemini. Часто виступає із лекціями, брав участь в організації низки нарад зі сталого розвитку в Пекіні та є консультантом у паризькій фірмі Utopies. До цього протягом 8 років виступав з ініціативами щодо вирішення глобальних проблем на Всесвітньому економічному форумі. Має ступінь MBA (Оксфордська школа бізнесу) та сертифікат тренера з бізнес-моделювання.
Тріш Пападакос (Trish Papadakos) - дизайнер, фотограф та підприємець. Здобула ступінь магістра дизайну в коледжі мистецтв Сентрал Сент-Мартінс (Лондон) та ступінь бакалавра дизайну в коледжі Шерідан (Торонто). Викладає дизайн у своїй альма-матері. Працювала у провідних агенціях, заснувала кілька компаній.
З цієї книги ви дізнаєтесь:
- Які чинники необхідно враховувати під час створення ціннісної пропозиції
- Як використовувати "профіль споживача" та "карту цінності"
- Які рішення мають найбільшу важливість у процесі розробки та тестування товарів та послуг
- Як застосувати цей підхід у власному бізнесі.
Щоб зробити книгу якомога доступнішою, автори обрали стиль презентації PowerPoint та інфографіку. Свою увагу вони зосередили на практичних аспектах, вирішивши не перевантажувати читачів теорією. Їхня мета полягає в тому, щоб донести до аудиторії сутність простого та структурованого процесу розробки ціннісних пропозицій, які допомагають споживачам виконати їхні завдання, вирішують їхні проблеми та дають їм вигоди, які ті бажають отримати. Навіть досвідчений у цій сфері читач почерпне для себе багато корисного з книги, що дозволяє систематизувати вже існуючі знання.
Припустимо, що ваша команда сумлінно працює над створенням товарів та послуг, які, на вашу думку, потрібні клієнтам. На розробку ви виділяєте час та ресурси. Свій бізнес-план ви складаєте, спираючись на дані про споживачів. Ви обговорюєте плюси та мінуси різних ідей всією командою, поки не дійдете згоди. Все начебто як треба. На жаль, цей процес може вас нікуди не привести. У сфері маркетингу легко втратити зв'язок із дійсністю. Невпевненість у вибраному напрямі може негативно позначитися на взаємодії членів команди. У компанії виникне почуття тривоги, що ваші зусилля насправді не наближають її до задоволення бажань та потреб клієнтів.
“Процес розробки ціннісних пропозицій” допоможе вам систематизувати дані про клієнтів, щоб з'ясувати, що необхідно цільовій аудиторії. Зосередьте зусилля команди на створенні цінності для споживача та не відволікайтеся на розробку функцій чи технологій, які не відповідають цьому завданню. Безперервно тестуйте свої ідеї, інакше вони можуть дати збій на завершальній стадії запуску продукту.
Чому книга гідна прочитання:
- Створення цінності для споживача – найважливіший аспект будь-якого бізнесу
- Книга дає чіткий алгоритм дій для тих, хто хоче створити товар чи послугу, які будуть потрібні на ринку
- Книга наповнена ілюстраціями та інфографікою, що робить сприйняття інформації максимально ефективним
Автори книги – зірки у діловому світі. Так, основний автор, Александер Остервальдер, створив концепції побудови бізнес-моделей, яка є стандартом для всіх інноваційних компаній у всьому світі. Середня вартість виступу Олександра Остервальдера складає $60 000 на день.
65.09
О-76