Шановні користувачі!
Послуга "Електронна доставка документів" з об'єктивних причин не надається.
Дякуємо за розуміння!
Електронна доставка документів (ЕДД) – платна сервісна послуга, яка надає можливість користувачам (як юридичним, так і фізичним особам) отримати електронну копію друкованого видання із фондів бібліотеки за допомогою мережі Інтернет.
Ви можете замовити:
- копії окремих статей із журналів і збірників обсягом до 15 стор.;
- копії окремих сторінок, фрагментів або розділів з книг обсягом до 15 стор. (замовлення на виготовлення копій рідкісних і цінних видань не приймаються);
- копії документів, які не є об’єктами авторського права та тих, що перейшли у суспільне надбання:
- видані органами державної влади у межах їхніх повноважень: офіційні документи політичного, законодавчого, адміністративного характеру (закони, укази, постанови, судові рішення, державні стандарти тощо) та їх офіційні переклади;
- повідомлення про новини дня або поточні події, що мають характер звичайної прес-інформації;
- твори народної творчості (фольклор);
- державні символи України, символи і знаки органів державної влади, Збройних Сил України та інших військових формувань, символи та знаки підприємств, установ і організацій; розклади руху транспортних засобів, розклади телерадіопередач, телефонні довідники та інші аналогічні бази даних, що не відповідають критеріям оригінальності.
Увага! Згідно Закону України «Про авторське право й суміжні права», замовлення приймаються тільки на репрографічне відтворення і доставку окремих опублікованих статей та уривків з опублікованих письмових творів. Копіювання документів в повному обсязі НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ!
Отримані копії дозволяється використовувати лише з метою освіти, навчання і приватного дослідження. Не дозволяється тиражувати отримані копії, відтворювати їх у будь-якій формі, окрім одноразового друку електронного файлу, передавати іншим особам або організаціям.
Відповідальність за несанкціоноване використання отриманих від бібліотеки копій документів, відповідно до діючого законодавства, несе користувач.
Порядок замовлення та надання послуги
Для отримання копії документа слід надіслати бланк-замовлення (Бланк-замовлення на фрагмент з книги або Бланк-замовлення на статтю) до сектору міжбібліотечного абонемента і електронної доставки документів бібліотеки електронною поштою, обов’язково вказавши свій e-mail.
Примітка: на кожний документ заповнюється окремий бланк-замовлення, замовлення у вигляді списків не приймаються.
У бланку-замовленні необхідно обов’язково вказати бібліографічні відомості про документ: прізвище автора і назву документа; назву джерела, в якому опубліковано матеріал; рік видання, номер журналу, сторінки публікації.
Бібліографічні відомості про документи з фондів КЗ "Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Олеся Гончара" ХОР можна уточнити за допомогою Електронного каталогу або скориставшись послугою "Віртуальна довідкова служба".
Примітка: неправильно оформлені бланки-замовлення, в яких відсутні або нерозбірливо указані відомості, необхідні для виконання замовлення, повертаються абоненту для уточнення.
Одержавши замовлення та перевіривши у фонді наявність документа, бібліотека протягом 3-х робочих днів повідомляє про можливість виконання замовлення, його вартість і термін виконання, одночасно обумовлює технічні умови виготовлення і пересилки копії.
Протягом 2-х днів Ви маєте підтвердити своє замовлення або анулювати його.
У разі погодження з умовами виконання замовлення, необхідно протягом 10 днів сплатити його вартість шляхом переказу грошей (поштового або банківського) на рахунок бібліотеки або оплати готівкою, повідомити про це працівників сектору та обов’язково надіслати копію квитанції про оплату (поштою або факсом).
Примітка: сканування замовлених матеріалів здійснюється лише з друкованих видань, формат яких не перевищує формат А4.
Інформація замовнику надсилається в обсязі, який не перевищує 20 Mb (обсяг документа обмежується розміром поштової скриньки).
Якщо замовником послуги виступає юридична особа (підприємство, установа, організація), яка планує неодноразово звертатись до даної послуги, – пропонується укласти з бібліотекою договір на абонентське обслуговування та здійснити попередню оплату. Наявність договору та попередньої оплати дозволить прискорити виконання замовлень.
Бібліотека не несе відповідальності за затримки та перебої у наданні послуг абоненту, що відбуваються з причин, які знаходяться поза сферою контролю з боку бібліотеки.
Контактна інформація
Пінчук Оксана Анатоліївна, зав. сектором.
Адреса: вул. Героїв Крут (Дніпропетровська), 2, м. Херсон, 73000
Тел.: (0552) 22-44-30
Факс: (0552) 22-64-48.
E-mail: xounbmba@gmail.com
Графік роботи сектору:
понеділок-четвер, субота-неділя: з 900 до 1700
Вихідний день: п'ятниця