Vertual information service
Teacher training education
Дякую)))
Шановний користувач!
Пропонуємо переглянути такі електронні джерела:
1.
2.
3.
4.
5.
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела та сайти:
1.Артемова Л.В. Моральне виховання дошкільників : формування суспільних взаємин дітей у грi . - К. : Рад. шк., 1974. - 104 c.
2.Боришевський М. Й. Моральні переконання та їх формування у дітей. - К. : Знання УРСР, 1979. - 48 c.
3.Вікторенко І. Особливості пізнавального спілкування молодших школярів у сім’ї // Рідна школа. – 2003. - №4. – С.61-63
4.Воспитание нравственных чувств у старших дошкольников / Под ред. Виноградовой А.М. - М.: Просвещение, 1989. - 95 c.
5.Повалій Л. Виховання у дітей поваги до старших // Шкільний світ. - 2004. – (№12). – С.3-8
6.Шпір Б. Шанувати і бути шанованими: родинно-сімейне виховання //Психолог. – 2005. – грудень. – (№47). – С.23-25
http://www.interklasa.pl/portal/dokumenty/r_mowa/strony_ukr02/psychologia/05.htm
Шановний користувач, вихідні дані цієї книги: Думати, мислити, дивуватись: працюємо за В. Сухомлинським (ранній вік) / упоряд. Т. Вороніна ; ред. рада: Т. Вороніна та ін. – Київ : Шкільний світ, 2008. – 109 с.
Шановний користувач! Перегляньте відповідь на подібне запитання №1032 нашої віртуальної довідки.
Шановний користувачу!
Для більш детальнішої відповіді на Вашу довідку, будь – ласка надайте ширше пояснення Вашого запиту. Дякуємо.
мене цікавить тематика "Методика навчання сільськогосподарських дисциплін", "Педагогіка вищої школи" (електронні ресурси). ДУЖЕ ВДЯЧНА.
Шановний користувач! Радимо Вам опрацювати такі ресурси:
1.
шляхи становлення і розвитку (повний текст статті).
2.
3.
4.
ПРЕПОДОВАНИЯ В СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОМ ВУЗЕ.
5.
6.
Шановний користувач пропонуємо переглянути такі електронні джерела:
1.
2.
3.
4.
5.
Шановний користувач! Радимо Вам переглянути відповідь на подібне запитання №1030 нашої віртуальної довідки, а також звернутися до повнотекстової бібліотеки педагогічної літератури:
Шановний користувач, журнал „Умійко” за 2009 рік можна завантажити у форматі djvu за наступним посиланням:
Уважаемый пользователь! Указанный коллектив авторов издал целый ряд книг по указанной тематике в разные годы. Полные тексты в сети Интернет найдены для следующих изданий:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
сред. учеб. заведений / В.М.Мозговой, И.М.Яковлева, А.А.Еремина. — М.: Издательский центр «Академия», 2006. — 224 с.(фрагмент книги).
7.
Шановний користувач, рекомендуємо опрацювати наступну літературу:
Покась Л. Групова діяльність учнів на нестандартних уроках з фізичної географії // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - N5. - С. 37-39
Юрович В. Нестандартні уроки як засіб підвищення ефективності навчання в курсі "Я і Україна" // Початкова школа. - 2006. - N6. - С. 22-26
Панченко С. Нестандартні форми уроків // Відкритий урок. - 2006. - N23/24. - С. 34-39
Галайда Б. Навчати цікаво - це навчати незвично // Відкритий урок. - 2007. - N9. - С. 79-86
Покась, Л. Методика організації та проведення уроку-конференції з географії // Рідна школа. - 2008. - N11. - С. 57-59
Рева, Ю. Мистецтво розроблення творчого задуму уроку-технології професійної майстерності вчителя // Рідна школа. - 2008. - N12. - С. 50-56
Шановна, Ганна! Пропонуємо вашій увазі список джерел, але для складання бібліографії з цього питання необхідно звернутися до довідкового апарату бібліотеки.
Алексюк, Анатолій Миколайович. Педагогіка вищої освіти України : історія, теорія: підруч. для студ., асп. та мол. викл. вищ. навч. закл. / А. М. Алексюк. – К., 1998. - 560 с.
Кузьмінський, Анатолій Іванович. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. І. Кузьмінський. – К., 2005. - 487 с.
Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; за ред. З. Н. Курлянд. – К., 2005. - 400 с.
Чобітько М.Г. Індивідуальність студента в особистісно орієнтованому професійному навчанні // Педагогіка і психологія. - 2005. - N2. - С. 34-42
Чобітько М.Г. Особистісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура // Педагогіка і психологія. - 2005. - N3. - С. 48-56
Землянська В. Підготовка майбутнього вчителя в умовах особистісно орієнтованої освіти // Шлях освіти. - 2006. - N1. - С. 31-35
Ткач В. Українська культура майбутнього спеціаліста у контексті особистісно орієнтованої освіти // Рідна школа. - 2006. - N6. - С. 18-20
Стучинська Н.В. Психологічні засади організації особистісно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ // Педагогіка і психологія. - 2006. - N2. - С. 44-55
Шановний користувач! Пропонуємо Вам опрацювати такі джерела:
1. Сорочинська В. Є. Організація роботи соціального педагога : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Є. Сорочинська; ред. В. М. Вдовиченко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - К. : Кондор, 2005. - 208 с. : табл. - Бібліогр. у кінці гл.
2. Алексєєва В. І. Гуманізуюча місія соціального педагога в освітньому закладі на сучасному етапі / В. І. Алексєєва. - С.9-15. // Актуальні проблеми практичної психології : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Херсон. держ. ун-т. Ін-т психологіїї, історії та соціол. ; редкол.: О. Є. Блинова (відп. ред.) та ін. - Херсон : Вишемирський В. С., 2006. - 351 с. - Бібліогр. у кінці ст.
3. Алексєєва В. І. Місія соціального педагога // Виховна робота в школі. - 2005. - N12(грудень). - С. 16-20
4. Бочаріна Н. Формування гуманістичної спрямованості особистості соціального педагога // Соціальна психологія. - 2006. - N4. - С. 120-128. - Библиогр. в конце ст.
5. Турська О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організаційно-дозвіллєвої діяльності / О. В. Турська, О. О. Бугаєнко // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - N12. - С. 21-23. - Библиогр. в конце ст.
6. Колесникова О. В. Соціальний педагог в школі // Виховна робота в школі. - 2007. - N1(січ.). - С. 27-29
7. Яворський А. Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) // Рідна школа. - 2007. - N3. - С. 15-19.
8. Пахомова О. З досвіду діяльності соціального педагога у дитячих громадських об'єднаннях // Рідна школа. - 2007. - N7/8. - С. 24-26.
9. Моісеєнко, Катерина. Особливості роботи соціального педагога // Сучасна школа України. - 2009. - N2(лют.). - С. 63-65. - Бібліогр. у кінці ст.
Шановний користувач, рекомендуємо опрацювати такий список літератури:
Островерхова, Н. Нетипові форми організації навчання та їх аналіз [Текст] / Н. Островерхова // Відкритий урок. - 2007. - N3. - С. 62-80 ; № 4. - С. 73-87
Бабенко, К. Практичні, семінарські та лабораторні заняття у ВНЗ як прикладні форми організації навчання магістрів [Текст] / К. Бабенко // Рідна школа. - 2007. - N7/8. - С. 41-44. - Бібліогр. у кінці ст.
Совгіра, С. Місце лабораторного екологічного практикуму в навчальному процесі [Текст] / С. Совгіра // Рідна школа. - 2007. - N7/8. - С. 45-47. - Бібліогр. у кінці ст.
Юрченко, А. Лабораторні роботи міжпредметного змісту в навчальних закладах природничого спрямування [Текст] / А. Юрченко // Фізика та астрономія в школі. - 2008. - N1. - С. 5-12. - Бібліогр. у кінці ст.
Фіцула, М.М. Педагогіка [Текст] : навч. посiб. для студ. вищ. пед. закл. освiти / М. М. Фіцула. - К. : Академiя, 2000. - 542 c.
Шановний користувач, рекомендуємо опрацювати такий список літератури:
Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи [Текст] / Т. Рогова // Рідна школа. - 2006. - N4. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст.
Карпінська, М. Психологічний клімат у педагогічному колективу [Текст] / М. Карпінська, В. Волосюк // Завуч. Шкільний світ. - 2008. - N6(лют.). - С. 11-13
Новицька, Л. Формування педагогічного колективу: Практичне заняття [Текст] / Л. Новицька // Завуч. Шкільний світ. - 2008. - N13(трав.). - С. вкладка
Назаревич, В. Мікроклімат у колективі [Текст] / В. Назаревич // Завуч. Шкільний світ. - 2008. - N12(квіт.). - С. вкладка
Антощак, Оксана. Психологічні аспекти моніторингу плинності кадрів у закладах освіти [Текст] / О. Антощак // Психолог. Шкільний світ. - 2008. - N20(черв.). - С. спецвип.
Полякова, Людмила. Найголовніше - погода в домі: шляхи формування оптимального психологічного клімату в педагогічному колективі [Текст] / Л. Полякова // Шкільний світ. - 2009. - N7(лют.). - С. 7-10
Шановний користувач! На жаль, повних текстів книг з методики викладання української мови в мережі Інтернет не знайдено. Рекомендуємо шукати окреме конкретне питання, а не книги в цілому. Радимо переглянути наступні джерела:
1.
2.
3.
Шановний користувач! Рекомендуємо таку літературу:
1. Алексєєва В.І. Місія соціального педагога [Текст] / В. І. Алексєєва // Виховна робота в школі. - 2005. - N12(грудень). - С. 16-20
2. Бочаріна, Наталі. Формування гуманістичної спрямованості особистості соціального педагога [Текст] / Н. Бочаріна // Соціальна психологія. - 2006. - N4. - С. 120-128
3. Міщик Л.І. Розвиток нових стратегій підготовки спеціалістів в контексті соціальної політики України [Текст] / Л. І. Міщик // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - N9. - С. 12-14
4. Хриков Є. Соціально-педагогічна діяльність як педагогічний феномен [Текст] / Є. Хриков // Шлях освіти. - 2006. - N3. - С. 6-9
5. Колесникова О.В. Соціальний педагог в школі [Текст] / О. В. Колесникова // Виховна робота в школі. - 2007. - N1(січ.). - С. 27-29
6. Яворський А. Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) [Текст] / А. Яворський // Рідна школа. - 2007. - N3. - С. 15-19
7. Приходько М.І. Особистісно орієнтована підготовка соціального педагога та працівника - нова парадигма дослідження соціальної педагогіки [Текст] / М. І. Приходько // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - N3. - С. 20-26
8. Прохорова О. Социально-педагогическая инфраструктура образовательного учреждения [Текст] / О. Прохорова // Воспитание школьников. - 2007. - N4. - С. 6-13
Шановний корустувач, рекомендуємо такі джерела:
1. Лисенко С. Оцінювання дискусії та дискусія як інструмент оцінювання // Завуч. Шкільний світ. - 2006. - N1. - С. 18-23
2. Геллер Т. Дискусія як засіб формування критичного мислення учнів // Історія України. Шкільний світ. - 2006. - N5. - С. 14-18
3. Добротвор О. Диспут як практична риторика // Відкритий урок. - 2006. - N9/10. - С. 10-14
4. Король В.М. Дискусія як спосіб формування соціальної зрілості особистості // Виховна робота в школі. - 2007. - N3. - С. 46-49
5. Островерхова Н. Нетипові форми організації навчання та їх аналіз // Відкритий урок. - 2007. - N3. - С. 62-80. - № 4
6. Курмишева Н. Дискусія і диспут як засоби формування професійних умінь // Вища школа. - 2007. - N1. - С. 26-32
7. Петунин О.В. Дискуссия как метод обучения // Биология в школе. - 2007. - N6. - С. 39-46
8. Полив'яна Н. Диспут як фактор розвитку творчого мислення учнів // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - N1. - С. 23-26
Шановний користувач! Радимо Вам переглянути такі джерела:
1 .
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела:
1. Первушкина Т. Путешествие на математическом поезде // Математика. Первое сентября. - 2005. - N13(1-15072005). - С. 5-8
2. Манвелов С.Г. Строение базовой системы уроков математики // Математика в школе. - 2006. - N6. - С. 18-27
3. Кравченко З. Урок як основний компонент навчального процесу в системі особистісно орієнтованого навчання алгебри і початків аналізу // Математика в школі. - 2007. - N8. - С. 8-15
4. Рибчук Г. Математика і музика // Математика. Шкільний світ. - 2007. - N46(груд.). - С. 6-12
5. Кононова О. Використання евристичних прийомів під час розв'язування позиційних задач на побудову із застосуванням інформаційних технологій // Математика в школі. - 2008. - N1. - С. 29-37
6. Я іду на урок математики : [Добірка статей] // Все для вчителя. - 2005.- №3-4. - С.5-30.
7. Чижевська, О. Ідемо в атаку : Нетрадиційний урок. Урок-гра "Тіла обертання", 11 клас // Математика. - 2006.- №1. - С.16-18.
Уважаемый пользователь, рекомендуем обратиться к сайту: