Vertual information service
Teacher training education
Якименко Л. Контролюємо, щоб допомогти // Дошкільне виховання. - 2008. - N1. - С. 14-16.
Пархомець І. Моніторинг якості освіти / // Директор школи. - 2006. - №40. - С. 5-6
Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / за заг. ред. О. І. Локшиної. - К. : К. І. С., 2004. - 128 с.
Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні / під заг. ред. О. І. Локшиної. - К. : К. І. С., 2004. - 160 с.
Лукіна Т. Моніторинг якості освіти : теорія и практика. - К. : Шк. світ : Вид. Л. Галіцина, 2006. - 127 с.
Шановний користувач! Радимо Вам переглянути такі сайти:
1.
2.
3.
4.
5.
Також Ви можете самостійно скористатися будь-якою пошуковою системою, увівши ключові слова: "дискурсивна компетенція" або "дискурсивна компетентність". Також спробуйте здійснити пошук російською мовою. Адреси пошукових систем можна знайти на нашому сайті у розділі "Ресурси Інтернет" -> "Засоби пошуку в Інтернет".
1. Шуляр В. Теоретико-методичні засади уроків літератури рідного краю // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - N7. - С. 21-24.
2. Волинець І. Система психолого-педагогічних засад вивчення літературного краєзнавства в курсі літератури // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - N10. - С. 14-17.
3. Ходанич П. Долаючи меншовартість своєї малої Батьківщини: Науково-методична база літературного краєзнавства // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N8. - С. 106-110.
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела:
1. Шишкіна Е.А. Вечер поэзии Юлии Друниной: к 9 Мая //Литература в школе. - №3. - №3. - С.45-48.
2. Національне-патріотичне виховання у школі: сценарії //Позакласний час. – 2001. – (№13). – С.30-48.
3. Прийма А.П.Память сердца,слышишь,-не остынь!...:Литературно-музыкальная композиция,посвященная 57-летию Победы// Позакласний час. -2002. - №7. - C. 28-32.
4. Глінчевська Я.Земле! Перемогу не забудь!: сценарій свята до Дня Перемоги.// Шкільний світ. -2003. - №29-32. - C. 72-73.
Роль гри у навчанні і вихованні молодших школярів: Засідання "За круглим столом" // Початкова школа. - 1997. - № 6. - С. 39-45
Щербень П. Дидактичні ігри у навчально-виховному процесі // Початкова школа. - 1997. - С. 18-21
Заздалегіть дуже вдячна!
Шановний користувач!
Радимо Вам переглянути такі сайти:
1.
2.
3.
4.
5.
Прошу відповісти на слідуюче: "Вправи з логорітмики та медодіка проведення."
Шановний користувач, зверніться до
Берник Т. Організація логопедичної допомоги дітям дошкільного віку в системі спеціальної освіти // Дефектологія. - 2006. - N1. - С. 51-55
Лопухина И.С. Логопедия: 550 занимательных упражнений для развития речи: Пособие для логопедов и родителей. - М.: "Аквариум", 1995. - 384 c.
Хватцев М.Е. Логопедия: работа с дошкольниками: Пособие для логопедов и родителей. - СПб.;М. : Дельта, Аквариум, 1996. - 384 c.
Практикум по детской логопедии: Учебное пособие/ Под ред., Ред. Селиверстов В.И. - М.: Владос, 1995. - 270 c.
Волкова Г.А. Логопедическая ритмика: Учебное пособие для пед институтов. - М.: Просвещение, 1985. - 191 c.
Шановний користувач, пропонуємо до вашої уваги таку літературу:
Белобрыкина О. Почему ТРИЗ "буксует" в детских садах // Дошкольное воспитание. - 1997. - № 2. - С. 2-5
Белобрыкина О., Дружинина Ю. Возможности ТРИЗ в организации детского досуга // Дошкольное воспитание. - 1998. - № 3. - С. 45-48
Богат В. О системном подходе на занятиях по ТРИЗ // Дошкольное воспитание. - 1996. - № 11. - С. 24-25
Дмитрик О.О. В світі гри і фантазії: Нетрадиційне заняття з елементами ТРВЗ в старшій групі// Розкажіть онуку. - 1998. - № 3-4. - С. 18
Загнибіда В. ТРВЗ для маленьких // Шкільний світ. - 1998. - №4. - С. 5
Макрідіна Л.О. Використання сучасних технологій у педагогічній діяльності: ТРВЗ-педагогіка // Початкова школа. - 1995. - №7. - С. 26-30
Макрідіна Л. Сучасні технології навчання: Формування творчої особистості (Розвиток творчої уяви на основі ТРВЗ) // Рідна школа. - 1997. - №6. - С. 46-48
Мацько Л. Аспекти мовної особистості у проспекції педагогічного дискурсу [Текст] / Л. Мацько // Дивослово. - 2006. - N7. - С. 2-4
Хом'як І.М. Методика формування мовної особистості [Текст] / І. М. Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2006. - N6. - С. 70-72
Лещенко Г. Уроки української словесності (бінарні) як засіб реалізації нового змісту мовно-літературної освіти [Текст] / Г. Лещенко // Українська мова і література в школі. - 2007. - N1. - С. 36-43
Міхальцова Т.В. Формування національно-мовної особистості на уроках словесності [Текст] / Т. В. Міхальцова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - N26(верес.). - С. 2-5
Кучерук, Оксана. Лінгвокультурологічна модель формування мовної особистості: шляхи реалізації [Текст] / О. Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2007. - N6. - С. 9-13
Засєкіна, Лариса. Мовна особистість в сучасному соціальному просторі [Текст] / Л. Засєкіна // Соціальна психологія. - 2007. - N5. - С. 82-89
Шановний користувач, рекомендуємо скористатися пошуковою системою
Основными формами библиографического информирования (БИ) являются составление списков новых поступлений в библиотеку, обзоров литературы, а также организация «Дней информации» и «Дней кафедры».
«Дни информации» – это комплексная форма БИ. Она включает просмотр новых поступлений, устный библиографический обзор, консультации о том, как следить за новыми изданиями и публикациями, о порядке получения нужных материалов по МБА или по системе электронной доставки документов, сбор заявок от читателей на документы, их выдачу.
В программу «Дня кафедры» входят обзоры специальной литературы, выставка-просмотр, на которой представлены текущие ретроспективные информационные и библиографические издания, информация на электронных носителях.
Библиографы также предлагают проведение «Дня дипломника», на котором бы давались консультации по методике поиска литературы для дипломных работ, по оформлению списка использованной литературы, по правилам пользования МБА, а также сведения об электронных базах данных, имеющихся в нашей библиотеке.
Шановний користувач, матеріали з Вашої теми публікують у журналах "Позакласний час", "Все для вчителя", "Воспитание школьников", "Шкільний Світ", зокрема:
1. Виховні бесіди для старшокласників // Все для вчителя. - 2003. - № 12. - С. 1-16
2. Бесіди з учнями під час класних виховних годин // Позакласний час. - 2001. - № 29. - С. 1-40
3. Моя школа: класна година // Позакласний час. - 2001. - № 1. - С. 36-37
4. Марчук М. Щастя. Як ми його розуміємо?..: позакласний захід // Шкільний Світ. - 2004. - травень (№ 20). - С. 10-11
Прошу помочь мне с поиском литературы (статьи, учебники, авторефераты и т.д.) по теме "Мониторинг учебных достижений студентов"
Заранее благодарарна.
Уважаемый читатель рекомендуем поработать с такой литературой:
1. Капустян В.О. Система аналізу діяльності вищих навчальних закладів та її функціональна ефективність // Наукові Вісті Національного Технічного університету України. - 2007. - N2. - С. 12-21
2. Локшина О.І. Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент діагностики якості освітніх систем // Педагогіка і психологія. - 2007. - N2. - С. 60-70
3. Лукіна Т. Моніторинг якості освіти: теорія и практика. - К. : Шк. світ : Вид. Л. Галіцина, 2006. - 127 с.
4. Ляшенко О.І. Організаційно-методичні засади моніторингу якості освіти // Педагогіка і психологія. - 2007. - N2. - С. 34-
5. Маслікова І.В. Моніторингова система освітнього менеджменту. - Х.: Основа, 2005. - 139 с.
6. Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи: посібник/ за заг. ред. О. І. Локшиної. - К.: К. І. С., 2004. - 128 с.
7. Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні: (рек. з освітньої політики)/ під заг. ред. О. І. Локшиної. - К.: К. І. С., 2004. - 160 с.
2. Богуш А.М. Принципи народознавчої роботи з дітьми дошкільного віку // Педагогіка і психологія. – 1994. - № 2. – С. 35-43
3. Ізмаїлова Е. Збереження традицій кримськотатарського народу на уроках музики // Початкова школа. – 2004. - № 1. – С. 37-39
4. Хайруддінов М. Виховання дітей у кримськотатарській родині // Початкова школа. – 2001. - № 5. – С. 45-49
5. Харахади С. Батир-богатир: кримськотатарські традиції // Дошкільне виховання. – 1998. - № 9. – С. 20
Шановний користувач, радимо опрацювати таку літературу:
Галузинський В.М. Самовиховання та самоосвіта школярів. - К.: Рад.школа, 1969. - 151 c.
Дорошенко К. Що таке самовиховання, або Як сформувати гуманістичний ідеал // Шкільний світ. - 2007. - N6(лют.). - С. 6-9
Дятленко Н.М. Самоповага дітей. - К. : Шк. світ, 2007. - 120 с.
Инельников В.М. Самовиховання як діяльність і його психологічні особливості // Педагогіка і психологія. - 2005. - N3. - С. 34-41
Уважаемый пользователь, рекомендуем Вам просмотреть такие сайты:
1.
2.
Лещенко О.М. Патріотичне виховання дітей дошкільного віку. – К.: Рад. школа, 1978. - 95 c.
Карлінська С.М. Українська народна символіка // Розкажіть Онуку. - 1998. - № 5-6. - С. 3
Токар П.С. Державні символи України: Урок державності // Розкажіть Онуку. - 1998. - № 1-2. - С. 4
Шановний користувач! Радимо опрацювати слідуючі видання:
Вольфовська Т. Формування соціальних уявлень молоді про взаємодію в спільноті // Соціальна психологія. - 2007. - N2. - С. 101-112. - Библиогр. в конце ст.
Гапон Ю. А. Соціально-педагогічні основи виховання у світлі результатів соціального дослідження // Педагогіка і психологія. - 2005. - N1. - С. 89-96
Губченко, Т. В.В.Зеньковський та його система соціального виховання// Херсонський державний педагогічний університет: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. 13. - - Херсон, 2000. - С.36-40
Шановний користувач, рекомендуємо переглянути такі ресурси:
1.
2.
3.
4.
5.