45 татуювань продавана
Батирєв Максим
Г4871
88.59
Б 28
88.59
Б 28
Батирєв Максим.
45 татуювань продавана: правила для тих, хто продає і керує продажами/ Максим Батирєв (Комбат) ; [пер. укр. О. Кожушко ; голов. ред. А. А. Клімов]
- Харків : Фабула, 2017. - 328, [1] с. - (Нон-фікшн), ISBN 978-617-09-3526-7
Предметні рубрики: Маркетинг -- Соціальна психологія
УДК: 658.8:005.32
Анотація:
Якщо ви працюєте в продажах, можна вас привітати. Продажі роблять людей сильними переговорниками, психологами, керівниками, ораторами. Гарним продавцям під силу практично будь-які бізнес-завдання.Автор цієї книжки, відомий бізнес-спікер Максим Батирєв, свого часу пройшов у великій консалтинговій компанії шлях від менеджера з продажів до члена правління.
Кожен випадок з його практики - це урок на майбутнє, свого роду татуювання на серці. Цих татуювань тут загалом сорок п'ять, але насправді їх набагато більше.
Якщо ваша робота пов'язана із продажами, вам потрібна ця книжка.
Рецензія фахівця (офіційні рецензії):
Передмова партнера видання
(Уривок)
Бізнес - це війна. На кону ваша репутація, існування вашого бізнесу, благополуччя ваших бійців і їхніх родин, особисті цілі й амбіції кожного. Конкуренція підсилюється, і перемагати раз у раз стає все важче. Щоб перемагати, потрібні герої: герої-продавани, герої-керівники. Героями не народжуються, ними стають. Якщо вам такий погляд на бізнес нецікавий, закривайте цю книжку, вона не для вас.
Тим, хто залишився, пропоную ще раз пройти курс молодого бійця разом із Максимом Батирєвим. Ви зможете ще раз побачити справжню механіку бою й відточити здатність перемагати.
Автор, як завжди, спирається на концентрований здоровий глузд і контакт із реальністю, що може відрізнятися від інших так само, як зима в наших широтах відрізняється від техаського літа.
Багато хто читав закордонні книжки з бізнесу. Вони дуже гарні та корисні. Але там інший контекст. І це треба враховувати. (...)
Юрій Усков, засновник компанії iSpring
Зміст
Передмова партнера видання. С. 7
Вступ. С. 11
1. Продавець — це звучить гордо! С. 15
2. Шмарклі — це не геройство. С. 23
3. Кожний із нас — продавець радості! С. 31
4. Стрічають по одежі. Та й випроваджують теж по одежі. Іноді дуже швидко.
С. 37
5. Хочеш сподобатися — сиди і слухай. С. 43
6. Занадто гарний контакт із Клієнтом зменшує ймовірність продажу. С. 49
7. Основний мотив наших людей — бажання бути героєм. С. 57
8. Підготовка — найкращий друг продавана. С. 63
9. Дайте спробувати. Це завжди працює! С. 71
10. Роби так, ніби… С. 79
11. Чим більше спільного з Клієнтом, тим вища імовірність продажу. С. 87
12. Чесно — це вигідно. С. 93
13. Нам потрібне рішення Клієнта. Будь-яке! С. 101
14. Ми на рівних. С. 107
15. Продавати треба тільки те, що ти повинен продавати. С. 113
16. Продаж починається після першого «ні». С. 119
17. Відрізняйся! С. 125
18. Клієнти готові рекомендувати! Вас. С. 135
19. Ми продаємо майбутній спосіб життя Клієнта. І відповідаємо за це. С. 143
20. «Дорого» — у продавця у голові! С. 149
21. Навіть те, що безкоштовно, треба вміти продати. С. 157
22. Шукайте зовнішні мотиватори! С. 163
23. Не ведіться на порожні провокації. С. 169
24. Завжди керуй термінами! С. 175
25. Поки є хоч один шанс, бийся до кінця! С. 181
26. Люди купують у людей. С. 189
27. Always be closing! С. 195
28. Продажі робляться по одному. С. 201
29. Найкраща імпровізація — підготовлена імпровізація. С. 209
30. Рішення про роботу з Клієнтами повинен приймати менеджер. С. 215
31. Результат — це послідовне виконання нудних процесів. С. 221
32. Прийом звітів — не час для навчання. С. 227
33. Продавець може виконати будь-яке завдання! Але тільки одне. С. 237
34. Вірити у світле завтра, а діяти від найгіршого для себе варіанту. С. 243
35. УПТУ — все, чого не вистачає нашим людям. С. 251
36. Уся ваша клієнтоорієнтованість — у дрібницях. С. 259
37. Важко в навчанні — легко в бою. С. 267
38. Не кривдьте найкращих продавців. С. 273
39. Обережніше з акціями! Вони деморалізують продавців. С. 281
40. Не втягуйте Клієнтів у свої внутрішні проблеми. С. 287
41. Усі мають працювати на Клієнта. С. 295
42. Найстрашніше — програти конкурентам. С. 303
43. Невиставлений рахунок не може бути оплачений. С. 311
44. Продажі — це менеджмент. С. 317
45. Будьте найкращим! Будьте переможцем! С. 323
Про автора. С. 329
Також рекомендуємо прочитати
45 татуювань менеджера: правила керівника/ Максим Батирєв (Комбат) ; [пер. укр. О. Кожушко ; голов. ред. А. А. Клімов]- Харків : Фабула, 2017. - 290 с. - (Нон-фікшн), ISBN 978-617-09-3523-6