Еколого-валеологічна культура майбутнього вчителя: теоретико-методичні аспекти формування
Бойчук Юрій Дмитрович
74.580.051.4
Б77
- Методологічні основи формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 14-119
- Природничо-наукові уявлення про взаємозалежністьлюдини і навколишнього середовища як основа збереження її здоров'я в сучасних екологічних умовах. С. 14-36
- Історико-філософські та історико-педагогічні джерела еколого-валеологічної культури. С. 36-82
- Методологічні засади формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 82-117
- Еколого-валеологічна культура як невід'ємний компонент загальної та професійно-педагогічної культури вчителя. С. 120-194
- Сучасні уявлення про загальнолюдську культуру. С. 120-129
- Професійно-педагогічна культура майбутнього вчителя. С. 129-136
- Сутність, функції та структура еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 136-152
- Функції і структурні компоненти еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 152-191
- Формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя як педагогічний процес. С. 195-257
- Модель науково-методичної системи забезпечення формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 199-205
- Засоби формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 205-231
- Педагогічні умови формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 232-244
- Критерії, показники та рівні сформованості еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 245-254
- Технологія формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 258-324
- Поняття про педагогічну технологію. С. 258-266
- Етапи технології формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. С. 266-322
- Підготовчий етап формування еколого-валеололгічної культури. С. 267-283
- Стимулювально-пізнавальний етап. С. 283-295
- Змістово-практичний етап. С. 295-315
- Аналітико-результативний етап. С. 315-322
Зміст
Розділ 1. Методологічні основи формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 14-119
1.1. Природничо-наукові уявлення про взаємозалежність людини і навколишнього середовища як основа збереження її здоров'я в сучасних екологічних умовах. C. 14-36
1.2. Історико-філософські та історико-педагогічні джерела еколого-валеологічної культури. C. 36-82
1.3. Методологічні засади формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 82-117
Розділ 2. Еколого-валеологічна культура як невід'ємний компонент загальної та професійно-педагогічної культури вчителя. C. 120-194
2.1. Сучасні уявлення про загальнолюдську культуру. C. 120-129
2.2. Професійно-педагогічна культура майбутнього вчителя. C. 129-136
2.3. Сутність, функції та структура еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 136-152
2.4. Функції і структурні компоненти еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 152-191
Розділ 3. Формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя як педагогічний процес. C. 195-257
3.1. Модель науково-методичної системи забезпечення формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 199-205
3.2. Засоби формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 205-231
3.3. Педагогічні умови формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 232-244
3.4. Критерії, показники та рівні сформованості еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 245-254
Розділ 4. Технологія формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 258-324
4.1. Поняття про педагогічну технологію. C. 258-266
4.2. Етапи технології формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 266-322
4.2.1. Підготовчий етап формування еколого-валеололгічної культури. C. 267-283
4.2.2. Стимулювально-пізнавальний етап. C. 283-295
4.2.3. Змістово-практичний етап. C. 295-315
4.2.4. Аналітико-результативний етап. C. 315-322