Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00
Меню розділу

Інтернет-маркетинг

Литовченко Ірина Львівна

В65789
32.973.202я73

Л64
Литовченко Ірина Львівна.
Інтернет-маркетинг: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук; М-во освiти i науки України, Одес. держ. екон. ун-т - К. : Центр учб. л-ри, 2008. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Бібліогр.: с. 180-181. - 184 с., ISBN 978-966-364-676-3
Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності "Маркетинг". В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web-сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.
Предметні рубрики: Електронний бізнес -- Навчальні видання для вищої школи
УДК: 339:077(075.8)

Анотація:

Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності "Маркетинг". В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web-сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи.
     Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Зміст

Тема 1. Актуальність інтернет-маркетингу. С. 5-13
          1.1. Роль інтернет в сучасному суспільстві. С. 5-9
          1.2. Особливості інтернет-маркетингу. С. 9-13
Тема 2. Пошук маркетингової інформації в інтернет. С. 14-64
          2.1. Пошук інформації у віртуальній економіці. С. 14-27
          2.2. Маркетингові дослідження у віртуальній економіці. С. 27-33
          2.3. Класифікація аудиторії інтернет. С .33-58
          2.4. Методика маркетингового аналізу веб-сайтів. С. 59-64
Тема 3. Стратегічні рішення в інтернет-маркетингу. С. 65-74
          3.1. Принципи стратегічного планування в інтернет. С. 65-69
          3.2. Методи стратегічного планування в інтернет. С. 69-74
Тема 4. Товарна політика в Інтернет. С. 75-91
          4.1. Інтернет-маркетинг матеріальних товарів. С. 75-77
          4.2. Інтернет-маркетинг інформаційних продуктів. С. 78-80
          4.3. Торгівельна марка в інтернет. С. 80-91
Тема 5. Цінова політика в Інтернет. С. 92-101
          5.1. Специфіка ціноутворення в інтернет. С. 92-94
          5.2. Інструменти ціноутворення. С. 94-101
Тема 6. Реклама в інтернет. С. 102-141
          6.1. Специфіка реклами в інтернет. С. 102-103
          6.2. Цінові моделі оплати реклами. С. 104-126
          6.3. Комплексний метод оцінки ефективності і інтернет-реклами. С. 126-141

Календар подій

      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
3031