Педагогіка Марії Монтессорі
Чепіль Марія Миронівна
74.100я73
Ч-44
Монтессорі Марія (1870–1952 рр.)
Педагоги італійські -- 20 ст. -- Навчальні видання для вищої школи
Монтессорі М. педагогічна система -- Навчальні видання для вищої школи
Анотація:
Навчальний посібник укладено відповідно до програми навчальної дисципліни "Педагогіка Марії Монтессорі" для фахівців першого (бакалаврського)рівня галузі знань 01 "Освіта спеціальності" 012 "Дошкільна освіта". Посібник висвітлює історію становлення педагогіки М.Монтессорі, її засадничі педагогічні ідеї (сензитивні періоди розвитку дитини, технологію організації розвивального середовища, виховання дитини, сенсорний розвиток, технологію навчання математики, розвитку мовлення дошкільника, космічну зону розвитку, вимоги до педагога), а також розкриває можливі шляхи їх використання в освіті.Посібник зорієнтований на студентів спеціальності 012 "Дошкільна освіта", вихователів дошкільних навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться питаннями виховання дитини за технологією Марії Монтессорі.
Фотоматеріали
Цитати
- Дитина - це індивідуальність, яка шукає шляхів для свого зростання, самореалізації.
- Математика передбачає не просто запам'ятовування, а специфічне сприйняття світу. Завдання педагога - створити можливості для становлення математичних уявлень і вмінь дітей, їх самостійного навчання.
- Сенсорний матеріал - своєрідна абетка якостей і категорій, що допомагає дитині виділити ознаки предметів у "чистому" вигляді, сприйнявши її за допомогою органів чуття; посібники й обладнання, призначені для розвитку відчуттів та сприймань дитини через концентрацію уваги на певних стимулах.
- Контроль помилок - невід'ємна риса Монтессорі-матеріалів, що робить очевидними помилки, які допускає дитина, і таким чином дозволяє їй після завершення вправи виправити їх.
Рецензія фахівця (офіційні рецензії):
Вступ до видання
Початок ХХІ ст. характеризується розширенням сфери використання педагогічної технології, яка претендує на провідну в організації навчально-виховного процесу. Це стосується й педагогічної технології італійського педагога-гуманіста Марії Монтессорі (1870-1952). Її праці перекладені багатьма мовами світу. Популярність її ідей беззаперечна, бо технологія М. Монтессорі є однією із найуспішніших і має багато прихильників серед науковців та педагогів-практиків у багатьох країнах.
... Сучасні педагоги, послідовники методу М. Монтессорі, на основі експериментів модернізують її теорію, доповнюючи практикою використання, враховуючи вимоги науково-технічного прогресу, тенденції соціального розвитку суспільства. Проте основні засади зазначеної педагогіки - самостійності, індивідуальності, ранньої соціалізації, поваги до світу дитини, наступності у здобутті знань людства, які залишаються домінантою Монтессорі-педагогіки, реалізовуються фрагментарно, непослідовно.
...Опанування навчальної дисципліни "Педагогіка Марії Монтессорі", спілкування та навчання з педагогами-практиками, які мають багаторічний досвід використання цієї технології, є необхідною умовою поліпшення якості навчання і виховання, підготовки вихователів.
Зміст
Також рекомендуємо прочитати
Ч. 3: - 374, [1] с. - Бібліогр.: с. 367-[375], ISBN 978-966-194-246-1