Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00
Меню розділу

Заг

Ньюмеєр Марті

В76151
65.050.24

Н 93
Ньюмеєр Марті.
Заг = Zag: [найкращий посіб. із брендингу]/ Марті Ньюмеєр ; [пер. з англ. Ю. Кузьменко ; ред. Р. А. Трифонов] - Харків : Кн. клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. - На обкл. також: У топі 100 best business books. - Бібліогр.: с. 171-181. - Абет. покажч.: с. 187-189. - 191 с., ISBN 978-617-12-2278-6
Предметні рубрики: Маркетинг
Торгові марки
УДК: 658.8

Анотація:

Що ж таке "заг" Марті Ньюмеєра, названий "новим GPS для маркетологів"? Це напрямок розвитку бренда, який зробить компанію особливою - радикально "інакшою", а отже, успішною на ринку, де двигуном бренда перестає бути реклама, а програми лояльності більше не працюють. "У бізнес-світі, де все рухається зигзагом, коли інші обирають "зиг", вам потрібен "заг"!" Не покладатися на фокус-групи, бо вони оцінюють пропозиції, що вже існують, і не враховують новацій, знайти оптимальне співвідношення "вдалого" та "інакшого", обрати своєму бренду влучну назву. Практичні поради а також 17 кроків для створення власного бренда, розглянуті на прикладі вигаданої мережі винних барів, змотивують пройти шлях до створення успішного бізнесу!

Цитати

  • Лояльность
    Более 50% покупателей переплачивают до 20–25%, прежде чем поменяют привычный бренд на другой. В некоторых категориях прирост лояльных клиентов на 5% приводит к 95%-ному росту доходности. В эксклюзивных категориях 10% клиентов дают 50% доходов. Этого достаточно, чтобы заставить сердце любого рекламного деятеля биться чаще
  • Замысел
    Без четкого понимания своего главного замысла компании довольствуются краткосрочными победами, но вместе с тем несут потери в долгосрочной перспективе.
  • Впечатления и опыт
    Любой бренд создается на основе впечатлений и опыта людей. И не важно, кому вы его собираетесь предлагать: предприятиям или отдельным людям. Идея в том, чтобы создавать такие впечатления и опыт, которые будут восхищать ваших клиентов — людей, определяющих ценность и значимость вашего бренда.
  • Цель
    Цель брендинга достаточно проста: удовлетворять потребности клиента так, чтобы больше людей приобретали больше товаров в течение как можно более продолжительного времени по более высоким ценам.
  • Современный потребитель
    В наше время покупатели не хотят, чтобы им продавали товар, они хотят покупать его сами. На рынке однообразных предложений люди ищут не столько уникальные функции или преимущества товара, сколько принадлежность к группе. «Что изменится в моей жизни, если я это куплю?» — спрашивают они.
  • Культура компании
    Бизнес — это организм, обладающий определенной культурой. Он растет, разрабатывая определенные процессы, развивается, а также идет по пути повышения самостоятельности сотрудников. Все это образует модели мышления и организационные правила, которые определяют культуру компании.

Зміст

Передмова. С. 8

Вступ
        Велике прискорення. С. 13
        Надлишок - справжнє джерело конкуренції. С. 18
        Змагання брендів. С. 26
        Нове визначення терміна "Бренд". С. 31
        Унікальна торговельна пропозиція. С. 32
        Камені спотикання в рекламі. С. 33
        Не пропонуйте більше - пропонуйте нове. С. 38
 
Частина 1. Пошук вашого "загу"
        Бийте там, де не вдарять вони. С. 45
        Інакший - вдалий: співвідношення. С. 46
        Шукайте вільне місце. С. 52
        Знайдіть потрібну справу. С. 53
        Очольте парад. С. 57
 
Частина 2. Розробка вашого "загу"
        Бренд як система. С. 59
        Орієнтир 1. Хто ви? С. 61
        Орієнтир 2. Чим займаєтесь? С. 65
        Орієнтир 3. Яка ваша візія? С. 66
        Орієнтир 4. Яку хвилю ви ловите? С. 68
        Орієнтир 5. Із ким ділите бренд-простір? С. 72
        Орієнтир 6. Чому ваш бренд єдиний? С. 77
        Орієнтир 7. Що додати? Що прибрати? С. 84
        Орієнтир 8. Хто вас любить? С. 88
        Орієнтир 9. Хто ваш ворог? С. 93
        Орієнтир 10. Як вас називають? С. 94
        Орієнтир 11. Як ви себе презентуєте? С. 100
        Орієнтир 12. Як ви себе рекламуєте? С. 103
        Орієнтир 13. Що пропонуєте? С. 106
        Орієнтир 14.  Який клієнтський досвід даєте? С.108
        Орієнтир 15. Як завоювати лояльність? С. 112
        Орієнтир 16. Як розширити успішний бренд? С. 116
        Орієнтир 17. Як захистити портфель брендів? С. 120
       
Частина 3. Оновлення вашого "загу"
        Камінь, ножиці, папір. С. 127
        Сфокусованість "ножиць". С. 132
        Імпульс "каменя". С. 133
        Розміри "паперу". С. 134
        Структура як застиглість. С. 136
        Виведення "загу" із застиглості. С. 138
        Коли добрі акціонери стають поганими. С. 142
        Новий бізнес-пріоритет. С. 143
        Двоступенева ракета. С. 144
        Запуск "загу" зі швидкістю руху ринку. С. 146
 

Календар подій

      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
3031